RAJA BOMOH MALAYSIA BUAT HAL LAGI - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday 13 March 2017

RAJA BOMOH MALAYSIA BUAT HAL LAGI


RAJA BOMOH MALAYSIA BUAT HAL LAGI

Sebelum ini Ibrahim Mat Zin atau lebih popular dikenali dengan gelaran Raja Bomoh pernah mencetus kontroversi dan dikecam netizen apabila menggunakan buah kelapa sebagai alat dalam aktiviti ritual beliau dalam misi mencari MH370. Kali ini beliau sekali lagi tampil dengan adengan yang sama cuma kali ini beliau menambah ‘meriam buluh’ sebagai peralatan ghaib yang digunakan untuk menyerang Korea Utara.

Oleh kerana sudah bosan dengan drama politik yang semakin tidak berkualiti, Ayahnda Rani Kulup dalam satu petikan berkata “Apa yang dibuat Raja Bomoh itu hanya gimik, dia hanya mahu menarik perhatian masyarakat agar sensitif dengan isu Korea Utara.” dan apa yang paling penting adalah doa seluruh rakyat Malaysia untuk memastikan negara sentiasa aman dan isu kedua-dua negara ini dapat diselesaikan segera.



No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot