DAPAT CASHBACK SEHINGGA 11% DENGAN SHOPBACK.MY - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday 27 February 2017

DAPAT CASHBACK SEHINGGA 11% DENGAN SHOPBACK.MY


DAPAT CASHBACK SEHINGGA 11% DENGAN SHOPBACK.MY

Bagaimana kita boleh dapat cashback sehingga 11% dengan berbelanja secara online? Ya, dengan membeli barang atau tiket secara online di laman web terkenal seperti Lazada, Zalora, Booking.com, Expedia dan juga AirAsiaGo.com kita boleh dapat cashback atau rebat tunai sehingga 11%

Bayangkan jika anda membeli barang berharga RM100.. kita akan dapat semula RM11.00 terus ditransfer masuk ke bank anda! Secara tak langsung, ianya seperti mendapat diskaun sehingga 11%.

Pertama sekali REGISTER dahulu dengan klik butang dibawah:

Klik gambar diatas untuk Register

Selepas anda register, pilih salah satu kedai online daripada senarai yang ada seperti gambar dibawah. Anda juga boleh klik "view all popular store" untuk memaparkan KESEMUA kedai-kedai online yang ada.


Pilih mana-mana kedai yang anda suka. Saya suka shopping di Lazada, Zalora dan Fave (dulu nama dia Groupon). Pilih kedai dan shopping seperti biasa.

Cashback atau rebat tunai akan auto update dalam akaun shopback anda. Tetapi anda boleh redeem atau withdraw masuk ke akaun bank anda selepas 60 hari dari tarikh anda shopping tadi. Maksudnya bukan shopping hari ni terus boleh dapat balik duit hari ni. Yang paling menarik, minimum redeem cashback ni hanyalah RM10.00.

Yang lagi best. Shopback juga memberi ganjaran jika anda ajak rakan anda join shopback. Jadi dah join tu nanti ajak la rakan-rakan, sanak saudara join sekali. Daripada sebelum ni kita shopping online tak dapat apa-apa, sekurang-kurangnya dapat la balik duit kita tu.







No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot