Tingkatkan Twitter Follower Dengan Twiends - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday 27 December 2011

Tingkatkan Twitter Follower Dengan Twiends



Ok, ada banyak cara sebenarnya nak tingkatkan follower twitter, fanpage facebook dan sebagainya. Kalau blog korang best, isi menarik, mesti ada follower yang follow korang. Tapi entry menarik tak guna gak kalo tak ada orang baca kan? so, jangan lupa ping blog korang tu kat Group Blogger Facebook dan submit entry korang kat SocialMonkey untuk dapat backlink ke blog korang.

So, dalam entry kali ni aku nak kenalkan korang kat satu website ni. Nama dia Twiends. Ni untuk tambah follower twitter korang.



STEP-BY-STEP : CARA NAK SETTING TWIENDS

1. Register dulu kat Twiends
2. Dah daftar, Log in.
3. Tekan "setting


4. Tekan "Twitter" untuk set twitter korang.


5. Tekan Sign in


6. Masukkan Usename dengan password Twitter korang dan tekan  "Authorize app"


7. Siap dah.. Ni la hasilnyer..



Dah siap setting, korang boleh start follow orang.


TIPS TAMBAH FOLLOWER TWITTER:

Mesti korang taknak serabut Twitter korang dengan post-post merepek dorang kan? So, time step no 6 kat atas tu, korang boleh log in guna fake twitter account. Dah log in, tekan butang "OFF" dulu. So, tak ada orang akan follow fake account tu. Korang follow la sampai banyak-banyak Seed. Lepas dah banyak korang buang account twitter fake tu dan ganti dengan Twitter betul. Lepas tu baru la "ON" balik dan dapat follower banyak-banyak. Tapi aku tak syorkan sangat cara ni sbb aku pernah kena banned kerana lupa tukar balik ke twitter sebenar aku. So, pandai-pandai la ye. =D

Yang kat atas tu aku ada 2252 Seed sebab aku "OFF" supaya orang tak follow. So aku collect la seed banyak-banyak guna fake account. So, 1 follower = 2 seed, 2252 seed = 1126 follower. Aku kumpul seeds ni dalam masa seminggu je. Goodluck guys. =D

p/s: Penat buat entry ni, kalau sudi "Like" or "Share" entry ni kat kawan-kawan ok. Tak lupa gak, sila la follow Twitter Mrdaha kalo sudi ye.. =D

Follow please, pretty please..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot