Blog Tips : Manage Twitter Dengan Tweepi - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday 28 December 2011

Blog Tips : Manage Twitter Dengan Tweepi



Ok, kali ni aku nak kenalkan korang dengan Tweepi. Tweepi ni bagi aku sangat-sangat bagus untuk manage korang punya Twitter. Khas untuk check siapa yang follow dan siapa yang tak follow balik Twitter korang.



Kat Tweepi ni dia ada beberapa function iaitu, "Flush", "Reciprocate" dan "CleanUp". Secara ringkasnya:

1. Flush - Delete orang yang tak follow Twitter korang balik.
2. Reciprocate - Follow balik orang yang follow Twitter korang
3. CleanUp - Unfollow siapa-siapa sahaja yang korang dah follow.


Aku personally guna Tweepi dan memang aku recommend kat korang semua. Yela, tak kan korang nak check satu-satu siapa yang follow korang dan siapa yang tak follow balik. So, aku rasa Tweepi ni memang banyak membantu untuk menguruskan akaun Twitter aku.

p/s: Sila share entry ni kat rakan-rakan yang lain k. =D

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot