Funny Pictures Collection - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday 25 December 2011

Funny Pictures Collection

Hari ni tak tahu nak update pasal apa. Tadi sambil-sambil online jumpa lak gambar-gambar ni kat FB. Ada beberapa yang kelakar dan trasa nak share dgn korang. :)


Sekarang aku tengah seronok layan Variety Show Korea dan beberapa drama. So, hari-hari kerja men-download jela. Situasi kat atas mmg selalu ada. Asik confuse mana satu nak tekan untuk download. Huhu. Sabar jela. 

Yang ni aku ada share kat wall FB aku. Lawak gak. 


My chilhood was awesome!! Dulu kecik-kecik selalu main benda ni dengan adik-adik aku. Saper panjat paling tinggi dan bertahan paling lama dia la hero~ ha3.. =D

Perkembangan teknologi yang pesat jadi macam ni la. Mungkin suatu hari nanti tak ada orang tahu pun macam mana bentuk telefon zaman dulu-dulu. Teringat time aku praktikum dulu, aku tanya student aku tahu tak apa itu Walkman, satu kelas jawab tak tahu! yang dorang tahu, mp3, mp4, ipad, ipod dsb. Friendster pun dorang tak tahu. Err.. korang tahu tak apa tu Friendster?? =P

Haha.. Situasi ni memang selalu terjadi kat mana-mana pun. Kalau lecturer tanya ada soalan ke tak, mesti semua diam je.. Kalau ada yang bertanya soalan tu dia la yang paling bagus+hebat+rajin+awesome! :)


Haa... ni idea menarik ni.. amacam?? saper nak try? Kalau dah try tu bagitaw la aku berjaya ke tak eh.. Nak try gak nnti. Cambest je kan. Hehehehe.


Haha, yang ni pernah terjadi kat aku time kat UPSI dulu.. Datang kelas buat macam biasa je. Rupa-rupanya ada test hari tu. Siyes terkejut.. Hampeh tak ada orang bagitahu aku pun. Huhu.. 


Last but not least, gambar ni mmg lawak. Lama gak aku perhati baru paham lawak dia.. korang paham tak?? 

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot