Tingkatkan Ranking Google dengan SocialMonkee! - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday 20 March 2011

Tingkatkan Ranking Google dengan SocialMonkee!

Pada 2-3 hari lepas aku terbaca kat blog seseorang tentang SocialMonkee ni. SocialMonkee ini adalah satu website yang dapat membantu para blogger untuk meningkatkan trafik dan pagerank blog masing-masing. Waa.. Agak menarik bukan? So aku pun cuba la. Setelah cuba, terbukti ianya benar dan berkesan. Korang nak tahu macam mana sistem dia berfungsi? Teruskan membaca ok.




APA DIA SOCIAL MONKEE NI?

SocialMonkee is an instant backlink builder allowing you to build 25 unique backlinks every day, FREE. All links are on unique C-Class IP addresses and domains. SocialMonkee has been designed to help you dramatically increase the number of backlinks to your pages, for better search engine indexing, rankings, and more traffic, leads and sales!

  • Create 25 inbound links every single day - FREE
  • All links are on UNIQUE C Class IPs and Domains!
  • Dramatically increase your number of backlinks for better search engine indexing, rankings and traffic!
  • Increased online exposure and traffic for your site for tons of targeted traffic, more leads and sales!


Ok, Senang kata SocialMonkee ini membantu kita untuk menghantar entry blog kita ke 25 website yang lain dengan hanya mengklik satu butang sahaja!

Dalam erti kala lain macam kita PING blog kita ke 25 website sekaligus la. Bila kita ping ke website, dah tentu kita akan dapat backlink. Bila satu-satu entry itu tinggi backlinknya, maka kemungkinan untuk entry itu keluar pada first page google akan meningkat secara mendadak. So, bila Search Engine Result Page (SERP) korang bagus, pagerank korang pun akan naik. =D

Submit your  content Every Day to 25 social  bookmarking sites, all on unique  C class IPs... FREE.


SOCIALMONKEE NI BETUL KE???

Ok, aku tak buat entry cikai-cikai. Aku kaji dan kumpul informasi serta bukti dahulu sebelum aku buat entry tentang sesuatu tips dan juga maklumat. So, kat sini aku nak tunjuk kat korang bukti yang SocialMonkee ini benar-benar terbukti berjaya meningkatkan SERP enty blog aku ni.


GAMBAR 1
Ok, Gambar 1 ini telah diambil pada 16 March 2011. Korang boleh perhatikan bahawa entry aku bertajuk Angry Birds Games Free Download + Crack berada pada tempat ketiga di Google dengan 652,000 results.




GAMBAR 2
Gambar yang kedua ini pula diambil pada 19 March 2011. Korang boleh nampak yang entry aku tentang Angry Birds Games Free Download + Crack telah naik dan kini berada di tempat PERTAMA di Google dengan 659,000 results.



Submit your  content Every Day to 25 social  bookmarking sites, all on unique  C class IPs... FREE.
Tunggu apa lagi? Jom join sekarang dan cuba sendiri!


KESIMPULAN

Antara cara nak dapatkan tempat pertama di ranking google adalah dengan mendapatkan banyak backlink kepada satu-satu page di dalam blog kita. Entry Angry Birds di atas telah pun di-ping ke 25 website menggunakan SocialMonkee dan boleh dikatakan ianya terbukti berkesan.

Tapi aku tak jamin ianya 100% berkesan kerana ada banyak lagi faktor lain yang menyumbang kepada peningkatan entry Angry Birds di dalam Search Engine Result Page (SERP). Antaranya ialah pagerank blog, trafik kepada entry itu dan juga backlink kepada entry itu.

So, jom daftar SocialMonkee sekarang dan cuba sendiri ok! kalau berjaya bagitahu aku eh. Nak tahu gak korang punya entry masuk first page google ke tak bila cuba SocialMonkee ni.


CARA NAK DAFTAR SOCIALMONKEE



Submit your  content Every Day to 25 social  bookmarking sites, all on unique  C class IPs... FREE.


1. Klik banner kat atas tu dan REGISTER.
2. Korang akan dapat email confirmation. Pergi kat email dan tekan activation link.
3. Log in dan Download User Guide SocialMonkee.
4. Baca User Guide tu, senang je, tak perlu aku explain in detail.
5. Kalau tak paham gak boleh tanya aku kat Facebook or komen kat bawah ni. =D







p/s: Weh, korang tahu tak apa itu Supermoon? Boleh baca kat sini : Cuha X : Supermoon

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot