Ben Ashaari di Homepage Gengblogger? - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday 27 March 2011

Ben Ashaari di Homepage Gengblogger?

Maybe ramai yang tahu tentang Gengblogger ni. Ianya salah satu komuniti blogger yang famous. Ianya tempat rakan-rakan blogger meng-ping entry-entry latest mereka. Semasa entry ini dibuat, Gengblogger sudah pun mempunyai ahli seramai 18815 orang! wow~ hebat.. Memang tiap kali refresh page akan ada je entry-entry baru yang di-ping. So siapa yang suka baca tu boleh la singgah kat Gengblogger untuk melihat post terbaru dan terkini daripada blogger-blogger 1 Malaysia.




Kalau korang perasan la.. Gengblogger ada wat beberapa perubahan sedikit kat homepage dia. Dulu dia letak video-video latest daripada "1Tube.my" dan sekarang ada satu bahagian nama "Segmen Ben Ashaari"



Bagi aku la, bro Ben Ashaari ni memang hebat. Dia pun low profile dan tak sombong. Sering update blog dan selalu buat segmen. Aku pernah la sekali join segmen dia tentang JELAJAH BLOG 2011 : AKU INI BLOGGER LELAKI !  dan memang terbukti trafik aku pun naik sedikit pada hari itu. Ada orang kata bro Ben Ashaari ni "Tuhan Trafik" tapi aku sangat tak gemar gelaran tu. Aku rasa lebih elok dipanggil "Raja Trafik" atau nama lain.

Apa-apa pun aku seronok sebab Gengblogger kini dah letak segmen bro Ben Ashaari tu. Benda baik patut kita kongsi bersama kan? Senang sikit blogger nak nampak segmen-segmen latest dari bro Ben kan. Semoga Gengblogger dan Ben Ashaari terus maju bersama-sama.


p/s: Erm.. aku pn tak pasti sebenarnya benda ni baru ada or dah lama. Maybe dah ada lama kot cuma tak perasan je. Hahahaha~ =P

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot