Lets Welcome Skycatcherz to Bloggers World - ADHA JAMALULAIL

Blog About Latest Issues, Great Offer And Good Deal, Blog Tips, Tricks, Tutorial, Seo Tips And Serp, Blog Monetization, Hotel And Product Review Including Advertorial, School And Learning English.

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday 30 September 2010

Lets Welcome Skycatcherz to Bloggers World



Hari ini aku ingin mengucapkan Selamat Datang kepada Mr Aidil kerana telah mula berjinak2 dalam dunia blogging. Blognya bertajuk Legendary Tales of Skycatcherz walaupun masih baru, tetapi aku harap satu hari nanti dia akan berjaya dalam dunia blogging ni. Mr Aidil atau nama pena dia Skycatcherz ialah abang kembar aku.. Kalau tak percaya leh check dalam entry ni Raya Sakan Contest by Insan Tinggi. Yang gambar kat depan tu dia la.. aku yang kat belakang pakai baju merah tu. =P


So, jom pakat ramai2 singgah blog dia, kasi dia excited sikit. Pastu klik2 la iklan nuffnang tu biar dia taw apa itu nuffnang, apa itu blogwalking, dan apa yg bestnya berblogging ni. Dapat kenal rakan blogger lain, jana income sikit2 dan menambah pengetahuan melalui pengalaman hidup rakan blogger lain dan info tentang perkembangan dunia sekarang ni. Dunia blogging ni terlampau luas. Aku sendiri pun masih noob lagi sebenarnya dalam dunia blogging ni. Harap dapat tunjuk ajar. He3. =P



No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot